2020. március 28., szombat

Lesz e végre kutyánk?

Érzelmi hullámvasutazok.
Hol a sírásig hergelem magam a bizonytalanságaimmal, hol kifejezetten kihívásnak élem meg ezt az egészet.

Most épp az utóbbi.
Leporoltam az itthoni tornákat, hogy akkor innentől minden áldott nap lesz valami. Kicsit arcoskodva fogtam bele Bíró Ica számomra örök érvényű első tornájába, hát... A végére úgy elfáradtam, hogy alig hittem el. Azért teljesen más ez, mint 65 klóval guggolni. Lehet nem is baj, hogy most másfélét csinálok. 
Holnap jóga lesz soron, alig várom.
Az erkélyen kávéházat rendeztünk Charlieval, és szerintem kint is vacsorázunk majd. 

Feldob, hogy valami oltári hülyeséget forgatok a fejemben. 
Charlie kezd rápörögni a dologra, szóval előbb-utóbb lesz egy uszkárunk. Ha minden igaz, júniusban születik, így majd valamikor nyár végén kerülne hozzánk. Persze ezek még csak tervek, de már láttam tesókat, és szerelem első látásra.


Az meg különösen melengeti a szívemet, hogy oda kell majd érte mennünk, ahonnan származok. Ismerjük egymást az anyuka gazdijával. Szóval ezen pörgök most.  

12 megjegyzés:

  1. A Kutya az valami Csoda! Ha orvos lennék receptre írnám fel szorongásra, immunerősítőnek, és általában véve az életre. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút így van. Ha kertes házban élnénk, már lenne évek óta. Ide viszont csak most jöhet, hogy Charlie és én is tudjuk magunkkal vinni (már olyan a munkánk), mert egyedül nem szeretném hagyni itt a kilencediken.

      Törlés
    2. Aa, de menő munkahelyetek van! <3
      Mi alapból olyan kutyát fogadtunk örökbe, aki 5 évig lakásban élt, (csak valami vadbarom elköltözött tőle, őt meg egyszerűen bezárva hagyta...) és nem is volt vele semmi probléma. Sok múlik azon, hogy miben nő fel. :)

      Törlés
    3. Én nagyon örökbefogadási párti vagyok, de a férjem nem igazán. Ő "tiszta lappal" szeretne indítani, hogy mi tegyük le az alapokat. Meglátjuk hogy alakul.

      Törlés
  2. Kezdetben egy kutya, aztan meg egy, amikor mar ot van, fel sem tunik a hatodik, hidd el nekem, tapasztalatbol mondom :)) Bátor, az egyik utcarol befogadott nagypofaju, de tenyleg, ugatos, kommunikativ kutyam, akinek Csögike volt a felesege, egyutt jottek persze, tobbszor probalkozott esti setaink soran hazaterelni egy-egy szimpatikusabb nagytestu koborkutyat, hiaba mondtam neki, h telthaz van, nem erdekelte, csak fujta a magaet a kutyaknak, h gyertek, gyertek, van boven hely. Egyszer egy eleg hideg esten, ugy -25 fok volt, talaltam egy gyonyoru kan nemetjuhaszt a kertben, levakarhatatlan volt, belem szeretett azonnal. Bevittem a konyhaba melegedni, s utana alig tudtam kicsalni, aztan reggel hazament. Semmi, de semmi az eletemben olyan nagyszeru nem volt meg minden szempontbol es teljes mertekben, mint az allatok, konstans, megunhatatlan oromforras.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon készülök a nagy kalandra én is. Ugyan kertes házunk nem lett, de a körülményeink úgy alakultak, hogy nem kell egyedül hagynunk, meg tudjuk oldani, hogy a kutyának is jó legyen, ne csak nekünk, hogy van. Rengeteg szempontot kell szem előtt tartani itt a város közepén a panelban, az allergiámmal de azt hiszem így jó lesz. Ha kertesben élnék, akkor lenne örökbefogadott, meg mindenféle. Szóval nagyon-nagyon jó neked, nektek. <3 Imádtam a történetedet, amit leírtál.

      Törlés
    2. Gracchus: így lett nálunk egyszer 25 kutya :D♥ Szerintem nem voltunk népszerűek a településen, ahol éltünk...

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Jaj, az lenne az álmom! De nem tudok egy kutyáért 400 000 forintot fizetni... és nem is akarok. Egy uszkár, ráadásul ismerőstől azért megfizethetőbb kategória. Remélem az idén végre összejön.

      Törlés
    2. 400 ezer???? :O uhh, hát én sem akarnék ennyi pénzt adni egy kutyuért... az uszkár is nagyon cuki, csak emlékeztem, hogy írtad a labradoodle-t-)

      Törlés
    3. Igen-igen, kb. két éve mentem is a dolog után, találtam is tenyésztőt, aztán amikor megmondta az árat, a szívemhez kaptam. Az uszkár sem olcsó amúgy, de nekem ismerős, akitől veszem majd, és azért így barátibb minden szempontból. Meglátjuk, azért nem élem még magam bele semmibe. ;-)

      Törlés