2024. augusztus 14., szerda

Ég veled régi futógépem!

Hétfőn szöget ütött a fejembe, hogy rendezni kellene ezt a futógép sztorit is végre.
Azt tűztem ki célul, hogy első lépésként meg kell szabadulnom a régi géptől, utána jöhet bármi. Ezért tegnap körbefényképeztem az öreg Reebok futópadomat, és három óra körül feltettem a Marketplacere. Este kilenckor elvitték. 



Azért erre nem számítottam, azt hittem egy darabig még itt lesz a nyakamon. 
Rendben, nem kértem érte sokat, de megmondom őszintén, ingyen is odaadtam volna, csak cipelje el innen valaki, hogy ne nekem kelljen ezzel foglalkozni. 
Charlie szerint csak a nagyon jó állapotú szalag többet ért, mint amennyit kértem érte, az erős motorról már nem is beszélve. 
Értem én őt is, de adódtak érintkezési hibái, meg a külső burkolata lógott mindenhol, már a csavarokat sem lehetett meghúzni, mert a menet kitágult, stb... Szóval kell költeni rá, vagy szétszedni donornak. Ezért nem volt képem többet kérni.

No mindegy, elbúcsúztam tőle, most ott a nagy üres hely. 
Nyaralás után, de legkésőbb szeptember elején megveszem az újat. Modernet, könnyűt, kevésbé zajosat. Alig várom. Onnantól lesz megint rengeteg futás bent (is). 

2 megjegyzés:

  1. Juj, de izgi! Írd majd meg, légy szíves, ha már megvetted, hogy milyet választottál!

    VálaszTörlés