2024. január 30., kedd

Kicsit elfogytam

December eleje óta pörgök, már magam is csodálkoztam, hogy ezt meg hogy.
Mondtam is Charlienak pár napja, hogy úgy tűnik a változókor nálam máshogy működik, mintha most kattant volna helyre valami az agyamban, vagy a hormonális változások rám pont jó hatással vannak, nem tudom. Én folyamatosan ennyire jól soha nem voltam, ha egyensúlyban is voltam egy-két hétig, hát biztosan jött egy rosszabb periódus, igazából már meg is szoktam ezt a hullámzást. 
Aztán most csak nem jött völgy, egyfolytában a hegyekben jártam, de valahol ott motoszkált az agyam hátsó szegletében, hogy azért ez túl szép, hogy igaz legyen.

Aztán tegnap éjjel valami borzasztót álmodtam, amiből felébredni maga a paradicsom volt, mégis egész nap a hülye álmom hatása alatt voltam.
Ezzel együtt az energiám is elszivárgott valamerre, úgyhogy kipukkadtam, mint egy lufi.

Szerintem most jött ki a fáradtság rajtam.
Ma home office volt, de annyi hülyeséggel zsibbasztottak egész nap, hogy nem éreztem pihentetőnek egy percet sem. Még holnap is itthonról kell dolgoznom, mert rengeteg a határidős adatkérés, meg jelentés, de remélem a telefonom kussolni fog, és vissza tudok mászni a hegyemre. Rajta leszek. 

5 megjegyzés:

  1. Hajrá! 🤞🤞🤞

    VálaszTörlés
  2. Remélem, hogy jól vagy és már nem nyomod ezt a 2 munkát. A férjed is így odateszi magát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, dehogynem! Férjemmel ketten négy munkahelyünk van. Szóval neki is van plusz egy. Így van két normális fizetésünk. Sajnos ez van.

      Törlés
    2. Az előző is én voltam. ;-)

      Törlés