2022. szeptember 27., kedd

A női lét gyönyörei

Amíg pácolódik a hajam a hennában.
Áhh! Rengeteg időt kell fordítani magamra, ha legalább tűrhetően szeretnék kinézni. Havonta egyszer hennáznom kell. Egyszer szemöldököt festenem, ha van hozzá türelmem, akkor szempillát is. (Ma nem volt, csak a szemöldökömet tettem rendbe.) Továbbá három hetente járok az unokatesómhoz körmöt csináltatni, két havonta fodrászhoz. (Ezek most mind erre a hétre esnek.) 
Charlie szerint egyfolytában magammal vagyok elfoglalva. Lehetséges. Rávilágítottam, hogy muszáj elfogadhatóan (angyalian ((muhahaha!))) kinéznem, mert a természetem pokoli, és ha ehhez még ronda és ápolatlan lennék... Ezt ő sem gondolhatja komolyan. 
És akkor még tornázni rendszresen, meg átgondoltan, mértékkel táplálkozni. Nem könnyű mindenre figyelni, de próbálok. (A pokoli természetemre is.) 😜

8 megjegyzés:

  1. Szia! Segítségedet szeretném kérni, a fiad térdét nemrég mnűtötték, tudsz ajánlani orvost, akihe nem kell a műtétre hosszú hónapkat várni? A fiam sportoló, elüldső térdszalaja elszakadt, mindenképpen műteni kell, a felépülés nagyon hosszú, ezért jó lenne ha minél hamarabb meglenne a műtét.Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A fiamat a Bethesdában műtötte Dr. Jórász Zsolt. Csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni, teljesen rendbe hozta a gyerek térdét. Valahogy hozzá kellene bejutni, onnan már egyenesben vagytok. Nálunk az orvos fiam intézte az öccsének, de biztosan be lehet jutni hozzá protekció nélkül is. Ami még nagyon fontos volt -szerintem- a műtét utáni rahabilitáció, azaz gyógytorna. A lábhajlító gépet béreltük (közvetlenül a műtét utánra), de a gyógytornászt tébésen kaptuk úgy, hogy bevittük a gyerek zárójelentését a háziorvoshoz, és ő intézte. Nálunk konkrétan kijött, és a műtét után 1-2 héttel már tornáztatta, addig meg a lábhajlító, meg a Bethesdában előírt gyakorlatok mentek. Kemény menet volt a február és március, de megérte.

      Törlés
    2. Lulu voltam fentebb. ;-)

      Törlés
    3. Köszönöm szépen, rákeresek,Igen a gyógytorna is nagyon fontos lesz,sőt! Olyan 10 hónap kihagyás biztosan vár rá, de lehet egy év is, ezt most nagyonnehéz neki lelkileg feldogozni.

      Törlés
    4. Jaj, Kismacsó is nagyon el volt kenődve, hogy milyen sok kihagyás lesz neki, és felhúzást, meg erőemelést hónapokig nem csinálhat. És akkor ő még nem is versenyző, csak hobbiból megy időnként versenyekre. De! Elröppen az a pár hónap, és mert fiatal, gyorsan utoléri majd magát, úgy tapasztalom. Kismacsó már a régi súlyokkal dolgozik, szóva egy fél év alatt összekapta magát. Gyors gyógyulást kívánok a fiadnak!

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Na, ezért akarok minden hónapban lejönni a hennáról, mert már a hajmosás is kész procedúra. :) Én a szőrtelenítést utálom a legjobban és sajnos nem tudok venni ilyen villanófényes izét, mert szőke és vörös szőrszálakra nem jó, pedig mennyi időt spórolnék...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhiszem, a hosszú és sok hajaddal. Nekem annyi a "szerencsém", hogy rövid a hajam, és nem is túl sok, szóval annyira nem gáz. Ráadásul eléggé sok ősz hajam lenne, ha hagynám, úgyhogy ezért lett a másfél hónapból egy. Viszont a "szerencsém" miatt nekem a szőrtelenítéssel sincs gondom. ;-) Amúgy én szeretek bíbelődni magammal, inkább a környezetemet zavarja, hogy folyton a fürdőszobában vagyok szépítkezni. :-D

      Törlés