2020. augusztus 8., szombat

Nyaralás előtti kis színes

Az a típus vagyok, aki legtöbbször jobban élvezi az előkészületeket, mint magát az eseményt.
Most a nyaralással is így vagyok. Szeretek tervezgetni, beszerezni dolgokat, meg készülni. 
Vettem egy bikinit, ami nagyon színes, de fekete alapon mintás, úgyhogy fekete alsókkal tervezem használni. Az van külön kettő is. 


                                      


Végre találtam olyan bikini felsőt, ami kényelmes. Nekem nem jó a szivacsos, a merevítős, de a háromszög sem (tekintve, hogy C kosár kell), szóval nem könnyű találni. Voltam Triumph üzletben, Budmilban, meg még ki tudja hányban, és felpróbáltam rengeteg fazont, az áruk jó húzós volt, de eskü, hogy megvettem volna, ha kényelmes. Végül Charlienak voltam az egyik kínaiban alsóért, és ott találtam ezt... 3500 pénzért. Alul nincs merevítő, olyan téglalap alakban van szabva, középen meg össze lehet húzni. Semmi különös, de nekem ez a kényelmes. 


Ha már melltartó. Pár éve találatam erre a Bellinda fazonra, és azóta ezt vadászom mindenhol. Nem mindíg lehet kapni, legtöbbször a DM-ben találtam, de egy ideje nincs. Most az Aucahanban láttam meg, mindjárt vettem hármat is. A feketét akár magában is lehet használni a kantáros farmeremmel. 




Tegnap meg fodrásznál voltam, kicsit felfrissült a hajam. Továbbra sem vágattam rövidebbre, most szeretem ezt a mindenhol egyforma hosszúságú fazont, körülbelül olyan hosszúra szeretném növeszteni, hogy hátul össze tudjam gumizni. 
Beszárítás után elől befonta nekem a fodrászom, miután elmeséltem, hogy nekem egyszerűen nem megy, annyira csúszik a hajam, meg béna is vagyok. 



Ma kiszaladtunk Charlieval a Decathlonba, mert imádom a saját márkás pamut térdnadrágjait. 
Ahogy nézelődtem ott, megláttam ezt:






Én minden évszakban húzok valamit a lábamra itthon, soha nem szoktam mezítláb járkálni, egyszerűen nem szeretek. Ez meg pont olyan pamutos és vékony, mint amit szeretek, ráadásul nem is csúszik. Ha beválik, akkor veszek még belőle. 

Meg lesznek még új körmeim is a nyaralás előtt, szerintem hennázok is egyet, de szemöldök és szempilla festés mindenképp lesz. 
Szóval megy az álvezkedés most. 😂

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése