2020. április 4., szombat

Natúrság, meg tervek a szabira

Én mindig is olyan kis natúr voltam.
Vagy egyáltalán nem sminkelek, vagy csak egy picit.
A hajamat hennázom, hogy ne legyen ősz hajszálam, kémiai hajfestéket már vagy tíz éve nem használok.

Egyedül a körmeimet gél lakkoztattam pár évig, de azt is csak azért, mert az unokatesóm ingyen csinálta, és olyan marha kényelmes volt így.
Aztán most ő is bezárt pár hete, úgyhogy elhatároztam, hogy ebben is visszatérek a természeteshez, egészen pontosan ahhoz, hogy magam intézem a körmeimet.
Így ma letakarítottam a gél lakkot a körmömről. Háát... Nem volt egyszerű. Csináltam már ilyet, de nem emlékeztem, hogy ezt ennyire nehéz. Szerintem legalább három órát szórakoztam, mire sikerült. Nyilván látszik, hogy most szedtem le a lakkot a körmeimről, és nem is lesz igazán szép, míg le nem nő, de nem baj.

                                              

Egyedül a hajvágást nem tudom magamnak megcsinálni, de azt nem is akarom.
Szóval kedden el fogok menni a fodrászomhoz, és szerintem már össze tudja vágni egyenesre oldalt és hátul, sőt, lassan elől is jó lesz erre az egyforma hosszra, ami azt jelenti, hogy fodrászhoz is ritkábban kell majd mennem.
Ilyen a cél:

                                              Some winning Celeb Short Haircuts of 2018 some winning celeb short haircuts of 2018 4 photo

Hétfőtől meg szabin leszek, egészen pontosan hét napot kellett kivennem időarányosan (nem a vírus miatt, amúgy is megkövetelik), ami az ünnepek miatt így majdnem két hetet jelent.
Kell takarítanom egy csomót, meg selejtezni szeretnék mindenhol.
Aztán egyik nap kiglancolom majd magam, és Charlie csinál valami jó fotósorozatot rólam, időszerű lenne.
Meg olvashatok, amennyit csak akarok. És folytatom a tornát.
Ami fájón hiányzik, hogy nem tudunk elmenni valami jó kis gyógyvizes fürdőbe Charlieval.

Meg a húsvét...
Mi minden évben a nagymamámhoz utazunk olyankor. Már tavaly is az járt a fejemben, hogy "ugye mehetünk még sokáig hozzá?". Erre... Remélem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése