2019. október 17., csütörtök

További kalandozások az illatok világában

Ezt a parfümöt Belamitól kaptam névnapomra, de én mondtam neki, hogy kipróbálnám.
Egy zárt csoportban került szóba, sokan írták, hogy tök jó, hát akkor legyen. 
Megmondom őszintén, nem hiszem, hogy újra megveszem, de ezt elfújkálom azért. Nem rossz, csak épp nem mindig van kedvem hozzá, úgyhogy abszolút az a típus, amire rá kell kívánnom.
Amúgy biztosan jó lehet, mert az utcán már szólítottak meg, hogy áruljam el, milyen parfüm van rajtam. 

Zara Femme (2013)
Azt írják róla, hogy illatkategóriája édes-vaníliás, de rajtam inkább olyan fanyar, karcos az illat. Illatjegyei: bergamott, bazsarózsa, szantálfa, tonkabab, pézsma, vanília, pacsuli. 
Amúgy ár-érték arányban kiváló. (Csak Zara üzletekben kapni.)

Téli nagy kedvencem az Yves Rocher kókuszos pár: testpermet + testápoló együtt. Annyira, de annyira kellemes illatú lesz az ember tőlük! Ráadásul selymes, puha a bőröm a testápolótól. Annyi a baja, hogy egy viszonylag vizes, könnyű krémről van szó, ami a téli bőrszárazságomra nem mindig elég. 
Ja, és rajtam semmi mű kókusz illata nincs, csak valami meghatározhatatlan meleg, finom, édes illat. Az anyukám imádja rajtam, pedig ő alapvetően utálja a kókuszt minden formában. Szóval ő abszolút nem kókusznak érzi, inkább csak finom, kedves illatnak. 😍 



Képtalálat a következőre: „yves rocher kókuszos parfüm”Yves Rocher Kókuszos Testápoló

2 megjegyzés:

  1. Az a baj a parfümökkel, hogy mindenkin más illata van... többször jártam már én is úgy, h mikor megszagoltam nagyon tetszett, aztán magamon meg bááá... A kókuszt én inkább nyáron szeretem, valahogy nekem ahhoz kötődik-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így van. Ezért muszáj kísérletezgetni magunkon az illatokkal. ;-)
      Szerintem az emberek 90% a nyárhoz köti a kókusz illatát. Én a 10%-ba tartozok, de elképzelhető, hogy azért, mert rajtam a kókusz inkább olyan vaníliás illat lesz, mély, édes=tél.

      Törlés