2019. október 16., szerda

Új illatélményeim



Egyszerűen bolondulok a jó illatokért, és bár vannak visszatérő kedvenceim, azért szeretek kísérletezni újakkal is.
Amint megérkezik a hűvösebb idő, elkezdek vágyakozni a melegebb, mélyebb illatok után, amiket nyáron egyáltalán nem kívánok.

Még a nyár kellős közepén egyszer a dm-ben jártam, és szagolgattam a parfümöket, amikor jött ez:

Katy Perry's Indi EDP
Fújtam a csuklómra, és zavarba jöttem. Egyszerűen nem tudtam eldönteni, hogy most akkor mi van: nagyon tetszik, vagy nagyon nem. Végül rendeltem a Notinoról egy üveggel, és arra jutottam, hogy nem lesz a kedvencem, mert befújom magam, aztán két óra múlva semmit nem érzek belőle. Félre is tettem.

Hétfőn reggel vettem megint elő, befújtam magam, és onnantól nem tudtam leszakadni saját illatomról, szagolgattam a csuklómat, a ruhámat. És még este is éreztem magamon.
Én nem tudom mi ez a változás, gondolom az ember testének hőmérséklete, kipárolgása is változik évszaktól függően, de ennek a parfümnek most jött el az ideje nálam, nagyon fogom szeretni őt ősz környékén.

Van másik zavarba ejtő élményem parfümmel. Vele:


Versace Crystal Noir EDP

Azt hiszem pont a fenti parfümöt rendeltem, mikor illatmintát kértem látatlanban ebből is. Olyanokat írtak róla, hogy megfogott (konkrétan az Indi erősebb változatának jellemezték), pedig alapvetően azt gondolom a Versace illatokról, hogy olyan földbe döngölősek, erősek, hivalkodóak.
Először Belami diplomaosztóján fújtam be vele magam, az erős kezdet után szépen kisimult rajtam az illat, olyannyira, hogy estére már nem is éreztem, legfeljebb egy kicsit.
Aztán ezzel is úgy jártam, hogy szeptember közepén vettem elő legközelebb, és sokkal jobban működött. Annyira, hogy délután fújtam be vele magam az osztálytalálkozóra, és hajnali kettőkor az egyik kissé kapatos barátnőm hosszan szagolgatta a nyakamat (szerintem bele is csókolt, ha jól éreztem), és azt mondta, hogy ő még ilyen finom illatot nem érzett soha.
Mikor másnap hazaértünk, pakoltam el a nagymamámtól kapott arany nyakláncot (csak alkalmakkor veszem elő, mert nagyon nagy medálja van régi aranyból, meg főleg, hogy Tőle van, belehalnék, ha elveszíteném, vagy kiszakítanák a nyakamból) egszerre megcsapott valami mennyei jó illat, hát a parfüm maradt meg valahogy a láncon, azt éreztem. Szerintem venni fogok egy üveggel alkalmakra, mert hétköznapra azért sok ez. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése