2017. november 2., csütörtök

Köszi a tanácsokat!

Fú, nagyon sokan olvastátok a múltkori bejegyzésemet, és bár nem jött sok hozzászólás, egyértelműen mindenki a szupervíziót javasolta.
Ennek utána is járok, hátha sikerülne előrébb lendülni tőle.

Megjegyzem, figyellek titeket egy ideje, mert elég régóta fontolgatom, hogy bezárom a blogomat, és azokat engedem be, akiket ismerek valahonnan (élőben, csoportokból, kommentjein keresztül).
Sokkal, de sokkal bátrabban írnék, mert így azért szelektálnom kell a meséim között.
Annyi a bajom vele, hogy a meghívók limitáltak, és szerintem a fent felsoroltak közül se mindenkit vihetnék, plusz munka is van vele, nem kevés. Még nem tudom...


18 megjegyzés:

  1. Most nem zárt? Én azt hittem :D

    VálaszTörlés
  2. :( en eddig csak egyszer kommenteltem, interju / allas interjud kapcsan, de olvaslak. Nincs semmi kozos szal tehat biztosan nem ismerlek, de szeretem a blogod. Ha lesz lehetosegem mghivot kerni, es kapni, elnek a lehetoseggel. L.

    VálaszTörlés
  3. Igaz, hogy ritkán szólalok meg, de ha lehet, szeretnék Veled menni.

    VálaszTörlés
  4. Vigyel magaddal engem is legy szives.

    VálaszTörlés
  5. Őszintén szólva mostanában nem jellemző, hogy írtam volna kommentet Hozzád, személyesen nem ismerjük egymást, azonban sokszor előfordul, hogy bizonyos dolgokban magamra ismerek... Szomorú lennék, ha nem olvashatnám az írásaidat...

    VálaszTörlés
  6. Szia. Én még a korábbi blogodat kezdtem olvasni, akkor a téma nálunk is hasonló volt. Aztán átinvitáltál ide. Olvasgatlak. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Jó régóta olvaslak már, de nem nagyon kommenteltem még... pontosabban egyetlen egyszer, mikor a 12 órás műszakot szapultad-)) Most is akartam írni, de mire már odajutottam volna, már nem tudtam... el voltunk utazódva...

    VálaszTörlés
  8. nem szeretem, amikor nyitottból másnapra zárt blog lesz :(
    én néha írok bejegyzést, amit nem teszek publikussá és akkor le is írtam és nem is látta senki.
    hacsak nem olvas tízezres tábor, szerintem a félelem alaptalan, hogy felismernek, igaz, ezer más okból kifolyólag is lehet váltani a zártra.
    ugyanakkor megértem, mert alapjában véve (gondolom) magadnak írod, tehát úgy teszel, ahogy neked jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tök érdekes, de elgondolkodtam, hogy végül is én kinek írok... Szerintem nem magamnak. Soha nem olvasom vissza, amit írtam. Csak úgy mesélgetek a világba. Olyan kávéházas pletyizés, csak itt nem látom a társakat. Valami ilyesmi.

      Törlés
  9. Na,Edi most lett zárt.Így viszont foggggalmam nincs,hogy lehet egyáltalán meghívót kérni.
    Légyszi jó előre szóljál ha bezársz.:)
    Légysz,légyszi,légyszi....:D

    VálaszTörlés
  10. Én is régóta olvasgatlak, s még az előző blogoddal kezdtem, s ha nem gond, továbbra is szeretnélek olvasni. :)

    VálaszTörlés
  11. Csatlakozom, vigyél lécci lécci magaddal... nagyon szeretem a blogod, a stílusod, és teljesen hasonló élethelyzetben vagyunk ;)

    VálaszTörlés
  12. Kedves Mindenki! Ha eldöntöttem, időben szólok, megígérem. És visszanézek ide azok miatt, akik máris jelezték, hogy jönnének. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  13. Szia!Csak itt ne hagyj engem, az előző blogodban említetted, hogy máshol folytatod. Na, én akkor tűvé tettem az internetet csak Rád találjak!!!Azóta is olvaslak, főleg, hogy hasonló szakmánk van és sok tapasztalatod, amiből meríteni tudok én is! Köszi ezúton is! :)

    VálaszTörlés