2017. szeptember 28., csütörtök

Tegnap, meg ma

Tegnap jó volt a vacsorával egybekötött stand-up est, pedig igazából ez nem az én műfajom, ettől függetlenül szeretek új dolgokat kipróbálni. Nyilván az is segített, hogy vacsi után kértem egy kis száraz rosét.




Ma Zozó nap lesz, én -ugye- itthon vagyok, Charlie kivesz egy fél napot, úgyhogy elmegyünk anyósomhoz egy talira a keresztlányunkkal.

Péntek, szombat és vasárnap Charlie horgászni megy valahová messze, ott is alszanak.
Belami kirándul a haverjaival, Kismacsó az apjával elutazik.
Sokáig gondolkodtam, hogy valami programot kellene nekem is szervezni, de egyszerűen semmi olyasmi nem jut eszembe, amihez kedvem lenne. Azt hiszem, azt fogom csinálni, amihez a legjobban értek (Charlie szerint): magammal foglalkozok. Ez lehet nem hangzik túl jól, de én tényleg nagyon jól elvagyok magamban, sőt igénylem az egyedüllétet. Mostanában teljesen jó egyensúlyban van az énidőm, meg a társasági lét, ki is vagyok simulva.
Na, megyek a dolgomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése