2017. szeptember 22., péntek

Horror éjszaka, hárman

Tegnap szépen teljesítettem az ütemtervet, úgyhogy délután már sorozatot néztem, reszelgettem a körmeimet.
Charlie mondta, hogy munka után vesz ő kenyeret, ki se dugjam az orrom a lakásból, mert gyakorlatilag folyamatosan zuhog az eső.
Aztán csak addig gondolkodtam, hogy kitaláltam: menjünk késő este moziba, természetesen horrort nézni. Kismacsó lelkesen helyeselt, mert ezt aztán tényleg tőlem örökölte, ő is szereti ezt a műfajt. (Belami múlt héten látta valami kedvezményes egyetemi jeggyel, szerinte egy rakás sz.r az egész, de ő pont nem szereti a horrort, nem is értem miért nézte meg.)

Na jó, nem vagyok erre büszke.
Mármint, hogy szeretem a horrort. Kicsit beteg dolog, de mentségemre szóljon, hogy mindent én sem nézek meg.
Az "Az"-ra egyszerűen kíváncsi voltam, mert tele van vele minden, én meg megyek a csordával.
Azért a film vetítése előtt odasúgtam Kismacsónak, hogy véleményem szerint én most veszélyeztetem őt, mert hétköznapon, este 21.30-kor kezdődő horrorra viszem magammal.
Azt súgta vissza, hogy ne aggódjak, magától is megnézte volna, és különben is, 17 éves elmúlt, mindjárt nagykorú. Hát ja.

A film nekünk tetszett. (Bocsánatot kérek attól, akinek ez mérhetetlen csalódás.)
Egy csomószor nevettünk, mert a feszültséget gyakran humorral oldották, és megmondom őszintén, én néhányszor akkor is felvihogtam, mikor elvileg nem kellett volna. (A bohóc alienes szája nekem inkább vicces volt, mint félelmetes.)
Összességében az volt az érzésem, mintha valamiféle horror paródiát néztem volna, szóval azt hittem nem fekszi meg a gyomromat.
Ennek ellenére valami rémeset álmodtam, szóval csak megütött az a szál, hogy a bohóc mindenki legnagyobb félelmét jeleníti meg. (Leírtam, hogy mit álmodtam, aztán töröltem, mert nem adom ki a legnagyobb félelmemet mégsem.)

9 megjegyzés:

  1. :D én is álmodtam a film után a főszereplővel, maszk nélkül, bár én azt, hogy járunk, meg udvarol miközben nagykést lóbál.Inkább nem elemzem, hogy mit jelenthet ez.:D Egyébként meg félek a bohócoktól, de ez szerintem annyira nem volt ijesztő, nálam a gyerekek poénkodása vitte a prímet. Ha még nem olvastad, akkor ajánlom, könyvben sokkal jobb, meg ijesztőbb is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk, aki a bohócot játssza, az maszk nélkül nem rossz. ;-) De hogy kést lóbál! Nyilván potenciális veszélyt sejtesz az udvarlás mögött.
      Utálom én is a bohócokat, mindig is utáltam, gyerekkoromban pont miattuk nem szerettem a cirkuszt sem. A szemüveges kisfiú mindent vitt a filmben, egyszerűen imádtam a szövegét. :-)
      Stephen King nagy ász nálam, úgy tud írni, hogy a hideg kiráz tőle. Nekem a legdurvább az Állattemető volt tőle, pont akkor olvastam, mikor a nagyobbik fiam olyasmi idős lehetett, mint a könyvben szereplő. Teljesen kikészültem a könyvtől, nem tudtam elvonatkoztatni a "mi lenne, ha velem történne meg?"-től. Brrr!

      Törlés
  2. Hát valóban nem olyan brutál paráztató a film.Most készülök elolvasni is,mert ez valahogy eddig kimaradt,pedig szeretem Stephen King-et.
    Nekiálltam a régi változatnak is filmben de 15 perc után nem bírtam.Nagyon gáz...:D Mármint így 2017-ben.;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor bele se kezdjek a régi filmbe?
      Szerintem a könyvet elolvasom megint, azért az az igazi Kingtől. A film soha nem tudja visszaadni azt és úgy, amit és ahogy leír.

      Törlés
    2. Hát nyigodtan belekezdhetsz.Lehet,hogy neked az is tetszeni fog.:) Amikor készült biztos jónak számított.;)

      Törlés
  3. Mi holnap este nézzük meg, kíváncsi vagyok rá. Nem olvastam még, pedig jobban szeretek úgy megnézni egy filmet, ha előtte elolvasom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem először nézd meg, utána olvasd! A könyv után a film legtöbbször csalódás (nem lehet képileg megjeleníteni azt, amit King le tud írni).

      Törlés
  4. Ne hülyéskedj már, én is imádom a horrort, mi van abban rossz??😎😉

    VálaszTörlés