2017. július 9., vasárnap

Ésss! Megint egy évvel bölcsebb (maradjunk inkább ennél!) lettem

Előtte még a házassági évfordulónkról képekben.











Semmi fakszni, elmentünk este egy számunkra új helyre vacsorázni Charlieval. Foglalt helyet, úgyhogy időre mentünk, de pont jól jött ki. Finom volt minden étel (Charlie mást rendelt, de megkóstoltuk egymásét), a kiszolgálás udvarias és gyors volt. Szerintem ide is visszajövünk még.

Utána krúzoltunk egyet még a városba Charlieval, jó hangosan hallgattuk a zenét, és lehúztuk az autó ablakait. Remek volt, hetek óta először éreztem magam igazán jól.

Tegnap keresztlányoztunk a nap nagyobb részében, képzeljétek, már olyan is történt, hogy csak velünk volt, míg a szülei vásárolni mentek. Nem sírt, és nem is kereste őket, mert épp nagyon jól szórakozott a vízben pacsálással. 😉

Utána még Charlie befestette a hajamat otthon, hogy negyvenkét évesen is rendben legyen a fejem, meg filmet néztünk a légkondis szobánkban.

Ma meg szülinapom van, de "dolgozok" is épp, így jött ki a beosztás.
Szerencsére csak ügyeletet kell ellátnom, úgyhogy önszorgalomból sütöttem egy kis sós süteményt annak a pár fiatal felnőttnek, akik bent vannak az utógondozói házban, meg olvasgatok Pirivel.
Charlie rendelt neki "ruhát", meg is jött egy hét alatt. Ilyen:




Baglyos, mi más?

Aztán ma olyan is volt, hogy Levegő bejött hozzám a munkahelyemre, és hozott nekem egy szelet sütit szülinapomra. De úgy, hogy még a múltkor szép sutyiban kiszedte belőlem, hogy mi a kedvencem. Ez mekkora cukiság már tőle? 😍
Így sütit ebédeltem, és tele is lettem. Majd otthon eszek rendes kaját.

Most inkább nem rondítok bele ebbe a posztba (majd inkább másikat írok erről) az általános rosszkedvemmel, mert magam sem értem, így kezelni sem tudom épp. Csak megjegyzem halkan, hogy foglalkoznom kell vele, mert nem lesz ennek jó vége.


18 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog szülinapot kívánok, Lulu! ❤

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen sokáig! :)
    És egyúttal boldog házassági évfordulót is kívánok! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog évfordulót nektek :)
    És boldogságos szülinapot neked, a 42 egy szuperjó szám ám ;) :*

    VálaszTörlés
  4. Kicsit le vagyok maradva, de Isten éltessen jó sokáig. És még sokat-sokat boldogságban Charlie-val <3

    VálaszTörlés