2017. március 15., szerda

Lulu restaurálás

Ma erről szólt a nap.
Jó sokáig aludtunk. Aztán szemöldököt, szempillát festettem magamnak, majd elmentünk Anyuékhoz ebédelni.
Délután pedig hajat festettem... Illetve Charlie festette, én meg turbánnal a fejemen (a henna nem száradhat ki) filmeket néztem.
Összességében semmi különös nem látszik rajtam, mert soha nem hagyom elfajulni a helyzetet: hennázok, mielőtt látszanának az ősz hajszálak, és azt sem várom meg, hogy kifakuljon nagyon a szempillám és a szemöldököm. Ettől függetlenül rengeteg, egyre több időbe kerül, hogy fenntartsam a magamtól elvárt állapotot. Áhh, én már örökké időhiányban fogok szenvedni!
Ma lett volna edzős nap, de eszemben sem volt, hogy ezért most utazgassak. Majd holnap. Meg így pénteken is.
Nem vagyok kibékülve az öregedéssel. Kifejezetten utálom.


Megan Hess "Powder Room"

5 megjegyzés:

  1. Akkó mialófaszt szóljon az, aki veled ellentétben TÉNYLEG öregszik?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan-ugyan! Fiatal és szép vagy. Ne is vitatkozz! <3

      Törlés
  2. Írj megjegyzést...Egyetértek az elöttem szólóval!😃

    VálaszTörlés
  3. 35 vagyok és kb. tök ősz. Három hetente festeni kell. Szóval ne panaszkodj:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, én már hennázok vagy 6-8 éve, és előtte is festettem a hajamat. Szerintem tök ősz lennék, ha hagynám. ;-)

      Törlés