2024. június 18., kedd

Rajongásom jelenlegi tárgya

egy új illat.
Elviekben tudom, hogy nem kellene ennyire rátekeredni az illatokra, de nekem tényleg kifejezetten jó érzés, ha finom illatokat érzek, és taszít a büdös. Ettől függetlenül simán dolgozok büdös emberekkel és közöttük, meg bemegyek bárhová, ahonnan más már kifordul (volt ilyen gyermekjólétis koromban), de ennek meg az a titka, hogy olyankor "elzárom" az orromat a szagoktól, úgyhogy az agyamig el sem ér, amit nem szeretnék érezni.
Emlékszem, mikor a kozmetikusi suliba jártam, akkor az volt a legtutibb az egészben, hogy áradt a sok finom krém illata, minden ragyogóan tiszta volt, szinte lubickoltam ebben, folyamatosan "nyitva" volt az orrom és az agyam az ingerekre. 

Visszakanyarodva.
Megint unok már minden illatot, ami a szekrényemben áll (nem kevés), ezért túrtam a netet, és megint oda lyukadtam ki, hogy én kiváncsi vagyok a Minya Viktória kreálta Premier parfümre, ami az Eau de Tihany égisze alatt született. Annyira megosztó, hogy engem ez érdekel. Van, aki kifejezetten lehúzta, mások meg rajonganak érte. 


Kicsit tartottam tőle, mert a fenti cégtől már beruháztam egy egyszerűbb levendulás-bazsarózsás parfümre, és bár nem csalódtam, annyira mégsem sikerült a magaménak érezni. Még mindig van belőle, imádom az üvegét, és néha rákívánok az illatra, de utána gyorsan elég is belőle, megint nem nyúlok utána hetekig. 

Szóval elsőre csak egy kis mintát rendeltem.
Mondom Charlienak este, miután megfuttattuk Mórt, hogy kanyarodjunk már az automata felé, mert megöl a kiváncsiság, hogy milyen az illat. Oké. Már a kocsiban téptem fel a borítékot, és szedtem elő a mintát, hogy még fürdés előtt végigzongorázhassam az illat változásait a leszáradással. Ahogy kinyitottam az üvegcsét, Charlie már mondta: vattacukor illat. És tényleg! Számomra valami nagyon finom, nekem nem tömény édes illat, amiről nem tudom levenni az orromat. Kicsit később füstösebbé válik, de tartja magát az a vidám, életigenlő érzés, borzasztóan finom, meleg, szinte megfoghatatlan. Az biztos, hogy nagyon óvatosan kell bánni a mennyiséggel, mert nagy a hatótávolsága, és én nem szeretem az illatommal terrorizálni a többi embert. (Inkább kérdezgessék, hogy mi ez a jó illat, amit éreznek.)

Hát én ezt most nagyon szeretem eddig.
Holnap ezt fogom használni, és figyelem az egész napi működését rajtam. Lehet megtaláltam az új illatomat? Majd beszámolok róla.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése