2024. május 9., csütörtök

Nem tudok mit kezdeni az új arcommal

Az van, hogy a telefonon az arcfelismerőm nem ismer már fel.
Nem viccelek, pár hete még csak időnként kérte a jelkódot arcfelismerés helyett, de mostmár minden alkalommal. Szinte biztos vagyok benne, hogy a rendszeres arcjóga, meg a fogyás miatt van ez, de valahogy mégsem tetszik az "eredmény". Nincsenek ugyan kifejezett ráncaim, amit az arcjóga javára írok, de a fogyástól már nem olyan kerek az arcom, és ez akkor is öregít, vagy nem is tudom, de nekem szokatlan, nem tetszik.
Az öcsém pár kiló hízást javasolt, de pont elég, hogy bőven hatvan fölött vagyok (hatvanegy a fonyódi chipsezések után), szóval ez nem opció. Sőt, hétfő óta megint írom a kalóriabázist, amíg hatvan környékére vissza nem találok. Ebből nem engedek, ha már az ötvenhat kilót elengedtem egyenlőre. 
Mondjuk ennél nagyobb bajom soha ne legyen!  

5 megjegyzés:

  1. Ilyen ez sajnos. Én mindig nagyon vékony voltam, cserébe sosem néztek fiatalabbnak a koromnál, nincsenek sztorijaim, hogy elkérték a személyimet stb.

    Zsanett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, akkor választani kell a fiatalos kerek arc, de dagi meg a vékonyabb, de öreg arc között? De kár! :-(

      Törlés
  2. Én vékony vagyok, és fiatalabbnak néznek a koromnál. Szóval ez így ebben a formában nem igaz.
    Viszont az utcánkban lakik egy nő, aki mondjuk nálad egy jó 10-12 évvel idősebb, és duci volt eléggé, aztán nagyon lefogyott, és attól viszont borzasztóan megöregedett. De aztán ez lehet alakul majd, és ő tényleg rengeteget fogyott.
    Én mondjuk gondolkodás nélkül választom inkább a vékonyságot és mozgékonyságot, mert a ráncok és "öreg arc" úgy is utolér mindenkit, viszont nem mindegy meddig tud az ember jó minőségű életet élni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút egyetértek. Inkább vékonyabban és egészségesen némileg más arccal, mint kövéren és betegen gyerekesen kerek arccal.

      Törlés
  3. Ez egy baromság, az arcfelismerő felismer így is. Én is fogytam több, mint 10 kgt és jó. Valami más gond lehet szerintem.

    VálaszTörlés