2024. április 17., szerda

Aktív nap (végre!)

Eredményesnek és aktívnak ítélem a tegnapi napot.
Délelőtt elintéztem néhány apróbb ügyet (nem munka, hisz szabin voltam), aztán leszaladtam a boltba, ebédet főztem, közben Mórt kétszer is sétáltattam. 
Délután folytattam a takarítást, sikamikálást egészen öt óráig, mert utána tornáztam egy órát. Annyira jólesett, mert múlt héten egyszerűen nem tudtam rávenni magam semmilyen plusz mozgásra, örültem, ha azt meg tudtam csinálni, amit muszáj volt. Mondjuk nem is erőltettem, mert azt hittem vírus okozza a hányást, meg az erőtlenséget. 

Nekem nagy kedvencem Bíró Ica legelső tornája, nosztalgia is fűz hozzá, szerintem ez volt az első videókazettám, amit eredetiben kaptam, Belami kb. három éves volt, évekig tornáztam rá. Később DVD-ben szereztem be, most meg simán a youtube-on indítom be. Ezt itt.
Ezek a tornázások nagyon vidámak Mórral, mert a talaj részen szokta kezdeni a trollkodást, és abba sem hagyja a végéig. Nagyon jókat szoktam nevetni rajta, mert mindig valami más játékot hoz oda, és tömködi az arcomba, a kezembe, én meg tolom el, amit nagyon bír. Ez a mi kis játékunk, de közben csinálom a gyakorlatot is. Ezt a képet a torna végén lőttem:


És igen, a háttérben a trollkodásban kimerült Mór, szájában az aktuális játékkal aludt el. 😂 




6 megjegyzés:

  1. Hát megzabálom, annyira cuki 🐕 🥰

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kemény lehet végignézi az Icát persze, hogy kidőlt. :D Ez a kazi nekünk is megvolt! Én akkor nem tudom 8-9 éves lehetettem és toltam otthon a Biró Icát, illetve anyuval jártam el a helyi aerobic edzésre (is).

    Amúgy nekem a jógába szokott besegíteni a kutya, mindig nagyon örül neki, főleg mikor hanyatt fekszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D :-D Ez jó. Mármint, hogy Mór kidőlt Icától. A fiúk is tornáztak velem később erre, soha nem felejtem el Kismacsó nyuszis mamuszát, ahogy kalimpál a levegőben tornázás közben. Édes szíveim!
      Igen, valamiért Mór is akkor aktivizálódik, ha a földön nyomom, előtte totál nem érdekli az ugrándozásom. ;-)

      Törlés
  3. Szia Lulu! Zugban olykor olvasom a blogod, a pozitív életfelfogásod csal vissza újra meg újra. Szuper dolgok történnek veled, és hihetetlen, hogy a fiaid már komoly férfiak. Jó munkát végeztél velük, mondtam már? :D
    Nagyon látványos az átalakulásod, minden elimerésem!
    (:egynyulacska voltam csirke koromban:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, hát szia Egynyulacska, örülök neked! Gyere gyakran, és köszönöm szépen a szép szavakat, igazán jólesnek!

      Törlés