2024. január 2., kedd

Január 2.

Még mindig Fonyódon.
Tegnap érkezett Ági és Belami, úgyhogy este Charlieval társasjátékoztak, én meg olvastam nagy nyugalomban. Sajnos ki nem állhatom a társasjátékokat, szerintem gyerekkoromban annyit társasoztam, meg kártyáztam, hogy egy életre elegem lett. Charlie azért rendültlenül vásárolja a társasokat, és alig várja, hogy akadjanak hozzá partnerek. Én csak végső esetben csatlakozok, talán majd ma este.

Itt végül tegnap is csak reggel esett, utána kisütött a nap.
Érezhetően fáradunk, mert tegnap "csak" ebéd előtt kirándultunk, délután már csak rövid sétám volt Mórral. 

Ma reggel futós ruhában indultam Mórral, de csak egy hosszú séta lett belőle, egyszerűen ennyi esett jól.
Köd volt, meg csípős hideg, ugyanakkor sár. 
Be kellett szaladnom a boltba is kenyérért, addig Mórt kikötöttem a bolt ajtaja elé. Kb. egy percet voltam bent, amíg felkaptam egy kenyeret, meg kifizettem, addig méltatlankodva ugatott. Nincs ő ilyesmihez hozzászokva (mármint a kikötéshez, meg ahhoz, hogy kint hagyom egyedül). Mondjuk ezt mifelénk nem is merném megtenni, mert attól félnék, hogy valaki el is viszi egy perc alatt. Nem tudom, hogy elmenne e idegennel, inkább nem próbálom ki. Itt Fonyódon senki nem volt a boltban az eladókon kívül, és az utcán sem volt semmi mozgás. (Ez egy pici bolt a kilátótól nem messze.)

Ma talán még elmegyünk Csisztapusztára thermálozni Charlieval, de meglátjuk.
Ági és Belami vigyázna addig Mórra, illetve vinnék magukkal sétálni. Meglátjuk.

Fúú, nagyon nincs kedvem holnap hazamenni!






4 megjegyzés:

  1. Szia. Azért nem teljesen biztonságos kikötni itt sem, mármint Balaton, tél. Én sosem tettem, mi is déli parton lakunk. Jobb vigyázni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, szerintem én sem fogom többet. Egyik részről tökre megsértődött rajta, másik részről meg nem biztonságos.

      Törlés
    2. Édes lehetett a sértődés. :) Remélem már megbékélt. :)))

      Törlés
    3. Azóta már igen, meg talált is mást, amin meg lehet sértődni. ;-) Csoda egy pofa.

      Törlés