2021. május 6., csütörtök

Szeretnék gyakrabban írni,

de olyan gyorsan vége lesz egy hétnek, hogy nem is értem. 

Ilyenek (is) voltak: 
  • Belami a héten is volt itthon pár órát. Szeretem, hogy igyekszik minél többet beugrani hozzánk.
  • Kismacsónak sulis hete van, őket már beoltották, úgyhogy berendelték az évfolyamot. 
  • Itthon felejtette a baseball sapkáját, úgyhogy lenyúltam a futáshoz, és rájöttem, hogy kell nekem is egy. Találtam is egy ugyanolyat kékben (az övé fekete), remélem lesz olyan jó, mint Kismacsóé. Mondjuk annak nem lesz Kismacsó illata sajnos. Nagyon szeretem a gyerekeim illatát. Nem, nem a parfümjüket (Belami nem is használ semmilyet), hanem az igazi "ember illatukat". Meg a Charliét is. Mikor kicsik voltak (a fiúk), azonnal tudtam, ha betegek, mert más lett a szaguk. Mórnál is érzem, ha beteg szaga van. Elég jó az orrom (ha már a fülem nem az). 
  • Kicsit felfrissítettem a sportos ruháimat. Lett egy új fekete melegítőm (alsó és felső), mert a régi kezdett teljesen szétmenni. Vettem még egy akciós pihe-puha bordó felsőt is a Decathlonban, kardigán helyett nagyszerű. Nagyon ráálltam most a kényelmes ruhákra tornacipővel, idejét nem tudom mikor vágtam magam utoljára csinibe, meg sminkeltem egy igazit. Azért hiányzik.


  • Munkában továbbra is takarékon vagyok, próbálom kiélvezni, mert gyorsan beüthet ez-az, gyakran előfordul. Épp ma jutott eszembe, hogy áprilisban volt két éve, hogy itt dolgozok. 
  • Mostanában előfordul (a melegebb napokon), hogy a harmadik, az utolsó séta a hosszú Mórral, és olyankor még csavargunk egy nagyot, fagyizunk, meg krúzolunk a városban. Nagyon élvezzzük mindhárman. Utána Mór befoglalja a kanapét:

Rongyos élet ez egy kiskutyának. 😂 

4 megjegyzés: