2020. június 7., vasárnap

Első kutyás gazdinak lenni nem könnyű

Azt hiszem, egy hete történt, hogy este Charlie levert egy hűtőmágnest véletlenül, és az a konyha kövén eltört. Elsőre gyorsabbak voltunk Mórcinál, és gyorsan összeszedtük a darabokat, mert ő azonnal ott van, és mindent megkóstol.
Aztán valahogy újra leesett az egyik darab, és nem találtuk.
Charlie: -Biztosan megette Mór. Nézd! Egy éles darab hiányzik. Ha ezt lenyelte, akkor baj lesz. Mit csináljunk?
Én: -Azt írja az internet, hogy két órán belül meg lehet hánytatni.
Charlie: -De az a hegyes valami hányás közben is bajt csinálhat.
Én: -Várj! Azt írja a net, hogy etessünk vele vattát, aztán majd az megvédi a belet, míg kikakálja a cuccot.
Charlie: -De most evett, nem fogja a vattát megenni.
Én: -Akkor beletömöm. Honnan szerezzek vasárnap este egy állatorvost röntgennel, műtővel?
Kismacsó: -Biztos, hogy megette? Nincs valahol a konyha kövén?
Végül kimentem a konyhába, és négykézláb átnéztem mindent... És a hűtő alatt megtaláltam a hiányzó darabot. Hmmm... Így esett, hogy Mór nem lett megtömve vattával. 😂

Aztán olyan is volt, hogy hamarabb el kellett jönnöm az irodából lázmérőt venni, mert Charlie beparázott, hogy a kutya lázas és zihál. Még videót is küldött valakinek, aki kutyákkal foglalkozik, hogy nézze meg mennyire zihálva alszik Mór. Szerencsére az ismerős észen volt, és írta Charlienak, hogy a kutyának valószínűleg melege van, és ennyike. Közben én hazaértem a lázmérővel, és megmértük Mór hőmérsékletét (na, az is megérne egy posztot), ami tökéletes volt. Persze a lakás le volt addigra hűtve, mert Mór nem zihálhat.

Szerintem kettőnk közül Charlie a parásabb, én elég jól kezelem az első kutyás létet.
Szóval ilyenek is vannak, nem csupa móka és kacagás minden. 😉

6 megjegyzés:

  1. Tényleg olyan, mintha újra elsőgyerekesek lennétek-)))♥

    VálaszTörlés
  2. :)) nagyon cuki sztorik, nagyon szép élmények

    VálaszTörlés
  3. Vártam már Mórról a híreket!! Szívesen olvasom a róla szóló meséket és mosolygok milyen jó helye is van ennek a csöppségnek,so-sok simogatás és szeretett!!

    VálaszTörlés