2020. március 26., csütörtök

Ilyenek 6

Azt nem is meséltem, hogy azért teljesen mégsem sikerült meggyógyulni vasárnapra, talán mostanra.
Lázam nem volt, inkább csak a torokfájás nem akart elmúlni teljesen. Szorgosan inhaláltam az új készülékkel, ha már Chalienak sz.rt sem ért. Szerintem én allergiás időszakban is használom majd, szóval mégsem kidobott pénz.
Charlie még mindig köhög, de ez tőle nem szokatlan. Sajnos, ha ő megfázik, akkor képes két hónapig is köhögni, valami iszonyú hallgatni. Már kétszer volt -ugye- orvosnál, szerintem vissza kellene még mennie, bár szerinte nem tud vele mit csinálni. Talán valami szteroidos befújó kellene neki, nem tudom. Belami szerint meg nem kell neki semmi már, mert gyógyszermérgezést kap lassan. 

Javulásomat mi sem bizonyítja jobban, hogy tervezgetem az itthoni edzéseimet.
Szerintem az lesz, hogy MINDEN NAP fogok tornázni, ha már terembe nem tudok járni, és nincsenek normális eszközök ehhez. A testem nagyobb terheléshez szokott, de most lazább lesz, csak sokszor. Így talán megkapja, amit eddig. (Ezt amúgy Kismacsó mondta, nem én találtam ki.) 
Beteg is abban a pillanatban lettem, ahogy nem mentem edzésre.

Mi még elég jól bírjuk a bezártságot.
Sok a munkám, Charlienak is, ezért gyorsan elszalad a nap. Néha túl gyorsan is. Alig marad idő bármi lazulásra, jó, ha sikerül egy-két részt megnézni a Babilon Berinből. Azt is este leginkább.

Aztán még becsúszik valami hülyeség is a munka tetejébe, na akkor meg különösen nincs semmire idő. 
Tegnap például szét kellett szerelni a konyhai mosogatót, mert csöpögött a víz a szerelvényből. Be a szekrénybe. Charlie úgy kilenc körül hasalt neki, lett is délután kettő, mire készen lett. Eleinte nem jött rá, hogy mi a probléma, mert kicserélte a tömítéseket, de mégis szivárgott tovább. Aztán csak addig csinálta, hogy kész lett. Nem tudom mi volt pontosan a baj, mert én rohangáltam vissza a laptopomhoz, ő meg néha hívott, hogy adjak oda ezt vagy azt, esetleg mossak el valamit a fürdőben, stb...  Valami olyasmit mondott, hogy szét volt rángatva más is?!?! a szerelvényben. A lényeg, hogy kész van, engem ez érdekel leginkább. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése