2019. november 28., csütörtök

Repatriálás

Ez volt ma. 
Visszavittem egy gyereket a román államnak, mert igényt tartottak rá. 
Itt született, de a román állampolgárságú anyuka lelépett a kórházból. Annyira, hogy többé már nem is jelentkezett.
Én nagyon igyekszem nem kötődni a gyámoltjaimhoz, de azért szívszorító volt az egész procedúra. Alig vártam, hogy hazaérjek. 

Charlie meccsen, én meg élvezem a csöndet, az egyedüllétet. 
Csináltam forró teát, és van egy irtó jó könyvem. Azt hiszem, hogy ez most egy olvasós, kuckózós este lesz, míg el nem alszom. Na, az sem lesz soká.  

3 megjegyzés:

  1. Ilyet lehet?-( igényt tartottak rá... mint egy zsák krumplira-((
    Nehéz lehetett ez neked...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még átadás, átvétel jegyzőkönyv is volt...tényleg, mintha nem is egy emberről lenne szó. :-(

      Törlés