2017. szeptember 27., szerda

Táska, mi más?

Az úgy van, hogy rengeteg a táskám, de igazán csak keveset használok.
Nem tudom ki hogy van vele, de én elég sok cuccal járok, szóval a kézitáskám mellett többnyire egy másik valami is van velem kajának, esernyőnek, pulcsinak, esetleg Mininek. Nyilván ez nem a "boltba leugrok" felszerelés, hanem mikor dolgozni megyek, vagy elutazok egy napra, ilyesmikre gondolok.
A mostani munkám miatt főleg sok holmival közlekedek, mert mindig van velem dolgozós póló, többnyire nadrág és papucs is (mondjuk lehetne már egy benti papucsom, ami fixen ott van, de még hazahordom mindig).
Sokszor (főleg éjszakára) Minit is viszem, aminek van külön táskája, de ha rendesen fel van töltve, akkor bele tudom gyömöszölni a plusz táskába, nem kell hárommal nyomulni.
Egy ideje azon gondolkodom, hogy kell nekem egy olyan hátizsák, amit kézben is tudok vinni, ha ahhoz van kedvem. Ilyet nézegettem az ebayen:




Nekem a sárga, a piros és a rózsaszín jön be. Nektek?

Aztán tegnap beugrottam a Hervisbe, és láttam ilyet (hátizsáknak is lehet használni ezt is):






Ebben ráadásul van laptop tartó rész is, és várni sem kell(ene) rá.
Ami nem tetszik, az a fül anyaga, szerintem hamar tönkre fog menni, és elég drága is ahhoz, hogy "szatyor" legyen.
Ha valaki látott ilyesmit valahol nem túl drágán, akkor ne tartsa magában, írja meg! Köszi!

5 megjegyzés:

  1. Csak annyit, hogy fogalmam sincs, mi lenne az az alkalom, hogy inkább kézben vinném, ha hátizsáknak is lehet használni...

    VálaszTörlés
  2. Én buszon, ha állnak mögöttem. Olyankor mindig kézben szeretem a cuccomat tudni. Meg, ha nagyon melegem van. Akkor utálom, ha a hátamon van valami... Ilyenek. 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz, a tomott busz nem jutott eszembe.
      Itt nem nagyon talalkozom olyannal :)

      Törlés
  3. Nekem is a füle szúrt szemet.Bár inkább a színe...:D
    Az olyan furán elüt.Na jó,nekem ez ronda barna.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fosbarna. :-D És még ilyen bársonyos az anyaga is. Tartok tőle, hogy gyorsan szétfoszlana.

      Törlés