2017. január 15., vasárnap

Rúzs, ajakápolók és Anew Vitale BB krém

Van egy munkatársam, aki Avon tanácsadónő is, így bent mindig szét vannak szórva a legfrissebb katalógusok.
Imádom, hogy mindenből tud nekem ingyenes mintát szerezni, úgyhogy ritkán választok rosszul, ha végül veszek valamit (nem vagyok nagy Avon párti).
Így menekültem meg a matt rúzsoktól például, mert azok nekem egyáltalán nem állnak jól, pedig három árnyalatot is próbáltam ingyenes mintákkal, egyszerűen tragédia volt rajtam mindegyik.
El is panaszoltam neki, ő meg kérdezgette, hogy régebben mi volt, ami tetszett magamon, én meg nagy vonalakban elmeséltem neki. Erre hozott nekem teljesen magától egy árnyalatot, amibe egyből beleszerettem, azóta azt használom, ha normálisan kifestem magam (hétköznapra bőven elégnek találom a színezett ajakápolóimat).
Ő az:






Azt tapasztalom, hogy olyan színű rúzzsal, mint ami az ajkunk természetes színe, nem nyúlhatunk nagyon mellé, ráadásul kicsi szájnál jobbak a világos, csillogóbb árnyalatok.

Apropó, ajakápolók!
Ilyenek vannak most itthon egy ideje:
Avonos ez is, Lush Lips Balm, melon. Nagyon finom dinnyés illat (íz, le is nyalom gyorsan magamról), a szín pirosas.




Isana Lovely Lips, rózsaszín. Ez nagyon hasonlít a rúzsom színére, a legtöbbet ezt használom.




És még van egy Isana Sanft Rosém, ami nagyjából semmilyen színű, de jobban táplál, mint a fentiek, fel szoktam kenni a rúzs alá.




Múltkor meg azon siránkoztam neki, hogy nem igazán szeretem az alapozókat, és inkább alverdés színezett hidratálót használtam nagy ritkán, amit kis púderrel fixáltam magamon, de azt is csak akkor, ha szemet és szájat is festettem magamnak, szóval gyakorlatilag sminkeltem.
Sajnos mostanában nem látom ezt a krémet, úgyhogy kellene valami más, mert azért néha szeretem összekapni magam egy-egy alkalomra.

Kis kitérő.
Én vagyok az, akit többnyire fiatalabbnak néznek a valós koránál, de én ismerem legjobban a saját arcomat, és bizony látom már magamon az öregedés első jeleit.
Reggelente a valós koromat nézem a tükörben, és korrektor nélkül nem megyek már ki a lakásból (szemem alatti sötét karikákra teszek, rá kis ásványi púder, mindkettő Alverde).
Szóval egyre többször érzem úgy, hogy kell egy kis színezett krém is a korrektor mellé, hogy egységes legyen a kép, azaz egyre többször szeretem magam összekapni. :-)

Kis gondolkodás után ezt ajánlotta nekem:




"Segít egyenletesebbé tenni a bőr tónusát, halványítani a bőrhibákat, és csökkenteni a tág pórusok és az apró ráncok külsejét. Akár 2 hét elteltével segít láthatóan javítani a bőr textúráját, csökkenteni a pórusok és az apróbb ráncok méretét, és egyenletesebbnek mutatja a bőr tónusát.* 20-as fényvédő faktorral segít a bőr öregedésének késleltetésében.
Bőrfinomító Perfect Cell komplex-szel és selyemkivonattal alkottuk meg az Anew Vitale termékeket, így hozzájárulnak a bőrsejtek megújulásához és a bőr belső szerkezetének újjáépítéséhez. Segítenek abban, hogy bőröd tónusa egyenletes maradjon és csökkenjen a ráncok megjelenése."

Tényleg nagyon finom érzés felkenni a bőrre, nem hagy ragacsos érzést, gyorsan beszívódik. 
Én önszorgalomból pici ásványi púderrel fxáltam, így nagyon tartósnak tűnt, szépen megállt rajtam egész nap, nem fényesedett át.
Fedése csak közepes, a karikáimra (ez amúgy abszolút alkati dolog nálam, szóval mindig van, volt és lesz is) kellett a szokásos sárgás árnyalatú korrektorom.
Viszonyítási alapom nem nagyon van, tekintve, hogy elég szegényes tapasztalataim vannak alapozó terén (majd lesznek így negyven felett), de az általam használt színezett hidratálónál jobb mindenképp (mondjuk drágább is).

Mi a véleményetek a BB krémekről? Van valakinek tuti tippje? Az alapozók is érdekelnek.




10 megjegyzés:

  1. Nekem felemás tapasztalataim vannak a bb krémekkel: hosszú ideig alapozót használtam, de utáltam. Aztán innen http://bbkrem.hu/ rendeltem hosszú sakkozás után egy bb krémet koreából, ami csodálatos volt. Teljesen rendbetette a problémás bőrömet, tényleg nagyon szerettem. Aztán már nem is tudom miért, amikor a kisfiam született és úgy éreztem, semmire sincs időm a DM-ben rohanva bedobtam a kosaramba egy l'oreal bb krémet, ami jó volt, de nem olyan jó, mint a koreai krém a netről, de persze olcsóbb volt jóval. Aztán egy újabb márka következett, ezúttal a Body Shopból, ez még kevésbé jött be, mint a L'oreal, de ha már megvettem, használtam, és így egyéves másfajta krémhasználat után egyértelmű lett, hogy az időről időre fellángoló gyulladások a fejemen (nem sima pattanások, hanem ilyen mélyen begyulladt területek, amik végül pattanásokká lesznek), ezektől vannak. Amikor nyáron nem használtam semmit, szép volt a bőröm, aztán újra felkentem és két hét múlva jöttek a ragyák. Úgyhogy leálltam mindenféle BB krémmel, jóideig semmit se használtam, most már lassan fél éve egy max factor kompact púderalapozóm van és tök jó, semmi gyulladás, gyakorlatilag tökéletes a böröm, csak száraz, ami nem ettől van, hanem alap. Szóval én most már nagyon szkeptikus vagyok a tömeggyártók bb krémeivel, vagy csak nekem extrán érzékeny a bőröm, ami igaz, de attól még szerintem a koreai krémek az igazik. Elég borsos az áruk, cserébe egy 60 ml-es flakon fél évig simán elég. Nézegesd meg esetleg ezt a honlapot, tényleg jó termékek vannak ott, minden bőrtípusra.

    VálaszTörlés
  2. Úúú, a koreai krémekről ódákat zengenek, ki kell próbálnom, érzem! És köszönöm a hozzászólást, érdekel a kompact púderalapozód is, mindjárt ránézek arra is. ;-)

    VálaszTörlés
  3. Alverde BB krémem van.Nem rossz.De van belőle színezett nappali krém is? Nincs róla képed?
    Az Avonnak van színezett nappali krémje.Az nagyon jó.Csak sajnos nekem könnyezik a szemem az Avonos krémektől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenem volt: http://kremmania.hu/kremek/alverde-szinezett-hidratalo-koromviraggal
      Mostanában nem látom a DM-ben.

      Törlés
  4. Köszi.:) Ez ugye nem alapozó színű mikor kinyomod?Mert az Avoné tök fehér volt,mikor felkentem akkor mosódott bele valami szín.Annyira jó lenne valami ilyesmi.

    VálaszTörlés
  5. A koreai BB-k nekem nem jöttek be, amit viszont több éve használok, az a Garnier kombinált bőrre való. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, megnézem azt is! ;-)

      Törlés
    2. 2 szín van ebből a típusból, én mind a kettőt megveszem és keverem, mert valahogy a kettő közötti a bőrszínem.

      Törlés
    3. Ez milyen fifikás ötlet! ;-)

      Törlés