2024. április 16., kedd

Lehülés

Én most örülök a lehülésnek, mert egyből jobban lettem energetikailag. 
Nem tudom mi volt az az egy nap hányásos epizód a múlt héten, mert hasmenés nem követte, de az az egy nap úgy elvitte az összes erőmet, hogy nem tudom elmesélni. Már abban sem vagyok biztos, hogy vírus volt, simán lehet, hogy valami változókori kavarodás, mert utána megjött közvetlenül, ráadásul hamarabb, mint kellett volna. A vérnyomásom 100 alatt többnyire, szóval nem az én hetem volt az elmúlt hét, nem is értem hogyan tudtam végigcsinálni.

Végül Fonyódot is áttettük májusra.
Meg a szabadság egy részét is, úgyhogy tegnap és ma vagyunk szabadságon, így belevágtam egy nagyobb takarításba, úgysem volt húsvét előtt semmi ilyesmi. Nem állítanám, hogy nem lenne nagyobb kedvem ahhoz, hogy filmet bámuljak, lehetőleg fekve, de tökre örülök, hogy visszatért az energiám, úgyhogy kihasználom.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése