2024. március 15., péntek

Vendula London

Ki ismeri ezt a márkát?
Én eddig nem hallottam róla, de a Vinteden megláttam ezt a táskát, és bekapcsolt egy gyermekkori, folyton lobogó vágyam az uzsonnás táskák iránt (aki a hetvenes években született, az tuti tudja miről beszélek), és elvesztem. 




Ennél már csak az mókásabb, hogy az áruért Kismacsót küldtem Budapesten, aki mind a 190 centijével, minden ízében férfiként megjelent a megbeszélt helyen ezért a táskáért. Jóhh, az eladó tudta, hogy nekem és nem neki lesz a cucc, úgyhogy kértem, tegye már egy szatyorba, ne ezzel kelljen korzóznia a gyereknek hazáig. Azért a humora megvan Kismacsónak, otthon lőtt egy szelfit magáról, meg a táskáról, és írta, hogy lehet mégis ezzel járna be dolgozni. 😂
Sajnos, csak jövő héten kaparintom a kezeim közé az új szerzeményemet, mert ezen a hétvégén ügyeletes Kismacsó, Budapesten kell maradnia, Belami és Ági meg Isztambulban van csütörtök óta, majd csak vasárnap este jönnek haza. 
Amúgy feltett szándékom használni a táskát a hosszú farmerszoknyáimmal, meg a fehér-piros adidas superstárommal, de majd meglátjuk. Maximum elrakom a lány unokámnak ezt a designer táskát, enni nem kér. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése