2024. január 7., vasárnap

Vissza a darálóba!

Valami hihetetlen messzeségben már a fonyódi napok, pedig szerdán értünk haza, és most vasárnap van.
Csütörtökön csak mostam és mostam, meg szárítottam, közben próbáltam a határidős munkámat befejezni, amire egyszerűen nem tudtam rávenni magam Fonyódon. Végül késő délután, egy plusz kávé után, már olyan energiátlan voltam, hogy összekaptam magam meg Mórt, és elmentünk futni. Magam sem hittem, de az első kilóméter után tök jól esett mozogni, úgyhogy lehoztuk a szokásos ötöt, és feltöltődve, tele energiával értünk haza. (Amúgy Mór is.) 
Sikerült éjfél előtt befejeznem és elküldenem a határidős munkát, meg összepakolnom a másnapi délutános műszakomhoz a dolgokat, aztán meg jól nem tudtam aludni, úgy fel voltam pörögve, meg átestem már a holtponton, ami az alvást illeti.
Mindegy, másnap, ennek ellenére, simán tudtam este hétig dolgozni, aztán valahogy megint nem tudtam igazán jól aludni, pedig szombat reggel kelnem kellett fél hat előtt, mert tizenkétórázni mentem a másodállásba.

Tegnap már elég fáradtan toltam végig a napot, de végre este hét lett, kezdődött nekem is a hétvége.
Ma már sokat pótoltam az alváson, talán kicsit túl sokat is. Nem főztem, de vásárolni voltunk, hoztunk haza pizzát, és ittam hozzá egy pici bort, úgyhogy utána is aludtam egyet. 
Még kellene csinálni egy csomó mindent, de semmi nem olyan fontos és sürgős, úgyhogy blogolok, meg lazulok.

A jövő hét eleje és vége nagyon zúzós lesz, remélem a közepén tudok majd valamennyit pihenni, mert hétvégém az nem lesz.
Januárban már kifejezetten kértem, hogy leginkább hétvégére osszanak be a másodállásban, mert hétköznapokon kiszámíthatatlan a főállásom. Így szombaton és vasárnap fogok tizenkétórázni, a többi napon én bűvészkedek az idővel. Lesz kétszer szemináriumom, meg egy utazós napom, szerintem esténként csinálom az adminisztrációt, és akkor talán tudok egy-két napot összehozni úgy, hogy a munka mellett vásárlás, meg egyéb házimunkák is beleférjenek. Estleg edzés, de most nem erőltetetk semmit, majd érzem. 

Most jött először a másfél fizetés, azért jó érzés volt, hogy csilingelt a telefonom kétszer is.
Amúgy a főállásban is emelkedett a bérem, de akkor is azt gondolom, hogy ez a másfél fizetés lenne a normális egy munkáért. És akkor még mindig nem vetne fel a pénz. Mondjuk, ilyen időbeosztásban nem nagyon lesz időm pénzt költeni. (muhaha!)
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése