2021. május 7., péntek

Pénteki

 Tegnap borús időre ébredtünk, de így is maradt az "a" terv érvényben, miszerint én összekapom magam, és lemegyek vérvételre két házzal arrébb, Charlie meg lehozza Mórt a reggeli sétára, hogy utána együtt elmenjünk lángosozni egyet. 
Ez húzódik már egy ideje, mert mikor oltáson voltam, akkor nyomták a kezembe a beutalót, hogy már elég régen vettek tőlem vért, rá kellene nézni a pajzsmirígyre, cukorra, ilyenek. Azóta meg halasztgatom.
Szóval hét órakor, éhgyomorral, ott is voltam a rendelőben, és körülbelül tíz perc alatt végeztem. Charlie be sem járta addig a szokásos kört Mórral.
Aztán autóba pattantunk, és elmentünk a város legjobb lángosozójába. Én azért is szeretem, mert fél adagot is lehet kérni, és nekem annyi bőven elég. Ez a lángos nem tocsog az olajban, és nagyon finom. Egyszer-egyszer belefér a diétába is.
Közben jöttek a nagy felhők, mi meg kint ettünk a szabad ég alatt, meg teáztunk. Nagyon szép, ugyanakkor szürreális volt az egész. Tudtam, hogy hamarosan esni kezd, és utána már egész nap ez lesz, úgyhogy azt hiszem, kimaxoltuk a reggelt ilyen szempontból is. Nagyon élveztem.
Mór egy kicsit össze volt zavarodva, hogy reggel autóval megyünk a séta után közvetlenül, de alkalmazkodó kiskuty, hamar túltette magát rajta. Neki amúgy is az a legfontosabb, hogy velünk jöhessen. 

Nyolc órakor már itthon ittam a kávémat a laptop előtt, és olvasgattam a céges leveleimet. 
Aztán persze egész nap esett megállás nélkül, úgyhogy itthon dolgoztam, nem mentem be a munkahelyemre. Meg persze indítottam mosásokat, kicsit porszívóztam is. Hatékony voltam, na.
Délután el kellett mennem két nadrágomért a varrodába, és szomorúan arra jutottam, hogy a futást átteszem hétvégére, mert nem akarok pacallá ázni, meg a futócipőmet is sajnálnám. Na nem azért, mert új, hanem pont ellenkezőleg, már olyan régi, hogy nem biztos, hogy túlélne egy mosást. 

Este meg elővettük Charlieval a Csapd le csacsi! című magyar filmet, amit már mindketten látunk párszor, de valamelyik nap idézett belőle Charlie pár mondatot, és kedvünk támadt újra megnézni. 
Szerettem a pénteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése