2016. szeptember 29., csütörtök

Felfáztam

Ojjé! Egyéb sem hiányzott.
Úgy két napja kezdődött, hogy pisilés után úgy éreztem, már megint kell. Aztán olyan diszkomfort érzés kezdett lenni a hasamban a hólyag környékén, és a vesém is érzékennyé vált. (Pontosan emlékszem, hogy a Rendőrségen hideg volt a fém pad, és én vígan ültem ott vagy negyed órát. Bravó!)
Ma írtam a volt kollegínámnak, hogy menjen már le a háziorvosomhoz (ott van a dokim, ahol dolgoztam) felíratni valamit. Nyilván ez így nem működik, úgyhogy szükségessé vált új háziorvos keresése.
Gyorsan megoldottam a problémát, és lecsaptam arra a doktornőre, ahová a lányaink járnak.
Voltam nála már párszor kísérőként, és nagyon szimpi volt úgy mindenestül, úgyhogy van új háziorvosom, meg gyógyszerem a felfázásra.

Elfelejtettem fájdalomcsillapítót kérni, a táskámban meg csak Tramadol volt. Sajnos ez az a gyógyszer, amit nagyon szeretek, ezért ritkán nyúlok hozzá, csak akkor, amikor nagyon fáj valamim. Most annyira nem volt gáz, de pont annyira igen, hogy valami meg kellett.
Így délután úgy éreztem magam, mint aki beszívott, azaz ahogy Mici írta egyszer: fáj, fáj, de kit érdekel? :-)  

8 megjegyzés:

  1. de a tramadol vmi nagyon durva szer! nekem a kórházban adtak 3 éve és három napig hánytam egyhuzamban tőle és forgott a világ - szóval, aztán ráírták a kartonomra, hogy sohatöbbé - mire szeded? vidámparki körhinta helyett????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár éve többször is becsípődött a derekam, iszonyatos volt, lábra sem tudtam állni, de feküdni sem. Akkor kaptam. És sajna nekem nagyon bejött. (Dr. House is erre van ráállva, csak más a neve.) Most már csak akkor veszem elő, ha nagyon nagy gáz van (derékbecsípődés, erős menstruációs kezdet).
      És igen, nem mindenki bírja, a férjem is rosszul van tőle, kifejezetten rossz hatással van rá.

      Törlés
  2. hogy kell háziorvost találni? Én már úgy érzem, hogy a Tinderen meg bulikban sem volt ennyi visszautasításban részem összesen, mint ahány háziorvos visszautasított arra hivatkozva, hogy nem tartozom a körzetébe, nem vállal új beteget.
    És nem vagyok képes elhinni, hogy mindenki a körzetileg kötelező helyre jár, csak én nem :P

    Kirohanás vége.

    Tök jó, hogy kaptál gyógyszert és ilyen gyorsan lett dokid :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? Én még mindig azonnal találtam új dokit. Talán mert nem Budapest... Nem tudom.

      Akkor innentől szerencsésnek érzem magam. ;-)

      Törlés
  3. Ez ismerős sajnos. :( Jobbulást! Régen a Ridol volt ilyen fájdalomcsillapító. Bevettem és megszépült a világ. :P

    VálaszTörlés